Page 30 - 2019-FAALIYET-RAPORU-
P. 30
1.7 ÜYE İLİŞKİLERİ
Kırşehir Ticaret ve Sanayi Odası, üye memnuniyetini ön planda tutarak hizmet sunmaktadır.
ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKAMIZ
Üyelerin ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda hizmet geliştirici
çalışmalar yapmak.
Üyelerin bireysel ve kurumsal anlamda gelişimini sağlayacak eğitim
programları organize ederek çıktılarını izlemek.
Üyelerin iş kapasitelerini geliştirmeleri yönünde destekler sağlamak.
Odamıza yapılan yeni kayıtlar, kayıt silme ve askıya alma işlemleri TOBB Üye Programında güncel
olarak takip edilmekte ve kayıtları tutulmaktadır.
Üyelerimizin cep telefonu numaraları ve adresleri iletişim için önem arz etmekte olup, sürekli
güncel tutulmaktadır.
Üyelerimize memnuniyet anketleri düzenlenmekte ve sonuçları analiz edilerek Yönetim Kurulu’na
sunulmaktadır.
ÜYE DURUM BİLGİSİ
Son 5 Yıllık Üye Durum Grafiği
1462
1281
1109
983
875
229
54 73 100 51 75 120 94 132 125
6 7 12 12 17
YIL 2015 YIL 2016 YIL 2017 YIL 2018 YIL 2019
Faal Üye Askıdaki Üye Tasfiye Terk