Page 30 - 2019-FAALIYET-RAPORU-
P. 30

1.7 ÜYE İLİŞKİLERİ


               Kırşehir Ticaret ve Sanayi Odası, üye memnuniyetini ön planda tutarak hizmet sunmaktadır.




                                               ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKAMIZ



                            Üyelerin  ihtiyaç  ve  beklentileri  doğrultusunda  hizmet  geliştirici
                            çalışmalar yapmak.

                            Üyelerin  bireysel  ve  kurumsal  anlamda  gelişimini  sağlayacak  eğitim
                            programları organize ederek çıktılarını izlemek.


                            Üyelerin iş kapasitelerini geliştirmeleri yönünde destekler sağlamak.



               Odamıza yapılan yeni kayıtlar, kayıt silme ve askıya alma işlemleri TOBB Üye Programında güncel

               olarak takip edilmekte ve kayıtları tutulmaktadır.

               Üyelerimizin  cep  telefonu  numaraları  ve  adresleri  iletişim  için  önem  arz  etmekte  olup,  sürekli
               güncel tutulmaktadır.

               Üyelerimize memnuniyet anketleri düzenlenmekte ve sonuçları analiz edilerek Yönetim Kurulu’na
               sunulmaktadır.


               ÜYE DURUM BİLGİSİ



                                        Son 5 Yıllık Üye Durum Grafiği



                                                                                       1462
                                                                       1281

                                                      1109
                                      983
                      875






                                229

                          54              73     100       51     75       120    94       132    125
                              6               7               12               12              17

                        YIL 2015         YIL 2016        YIL 2017         YIL 2018        YIL 2019

                                             Faal Üye  Askıdaki Üye  Tasfiye  Terk
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35