Page 40 - 2019-FAALIYET-RAPORU-
P. 40

2.1 İLETİŞİM AĞI


               Odamız tüm iletişim araçları ile (web sitesi, telefon, e-posta, sms, posta, fax, sosyal medya gibi)
               geniş ve birçok iş kolunu temsil eden kesime hitap etmektedir ve düzenlediği eğitim, seminer ve
               bilgilendirme toplantıları ile üyelerine çeşitli hizmetler sunmaktadır.

               Üye  etkinliklerini  belirlemeye  yönelik  üye  memnuniyet  anketlerinde  üyelerin  eğitim  talepleri
               alınmaktadır.


               ÜYE MEMNUNİYET ORANLARI


               Kırşehir Ticaret ve Sanayi Odası, üye memnuniyetine önem vermekte, her yıl düzenli olarak üye
               memnuniyeti anketi uygulayarak sonuçları analiz etmekte ve iyileştirme kararları almaktadır.


                                  Yıllara Göre Üye Memnuniyet Oranları



                                                                             94,32
                                         90,49       88,25       85,07                   83,09



                             60,42












                          YIL 2014    YIL 2015    YIL 2016    YIL 2017    YIL 2018     YIL 2019




                             2019 - Üye Etkinlikleri Memnuniyet Oranları




                                     91,18
                           86,67                           83                  82,78     87,25
                                                 78
                                                                    59,87










                        50 Sektör,  Ticari  E-Belgeye   Enerji     İnşaat    Melek   Özbekistan
                        50 İş Fikri  Alacak   Geçiş    Verimliliği  Sektörü  Yatırımcılık  Tanıtım
                                   Sigortası                      İstişare              Top.
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45