Page 40 - 2019-FAALIYET-RAPORU-
P. 40
2.1 İLETİŞİM AĞI
Odamız tüm iletişim araçları ile (web sitesi, telefon, e-posta, sms, posta, fax, sosyal medya gibi)
geniş ve birçok iş kolunu temsil eden kesime hitap etmektedir ve düzenlediği eğitim, seminer ve
bilgilendirme toplantıları ile üyelerine çeşitli hizmetler sunmaktadır.
Üye etkinliklerini belirlemeye yönelik üye memnuniyet anketlerinde üyelerin eğitim talepleri
alınmaktadır.
ÜYE MEMNUNİYET ORANLARI
Kırşehir Ticaret ve Sanayi Odası, üye memnuniyetine önem vermekte, her yıl düzenli olarak üye
memnuniyeti anketi uygulayarak sonuçları analiz etmekte ve iyileştirme kararları almaktadır.
Yıllara Göre Üye Memnuniyet Oranları
94,32
90,49 88,25 85,07 83,09
60,42
YIL 2014 YIL 2015 YIL 2016 YIL 2017 YIL 2018 YIL 2019
2019 - Üye Etkinlikleri Memnuniyet Oranları
91,18
86,67 83 82,78 87,25
78
59,87
50 Sektör, Ticari E-Belgeye Enerji İnşaat Melek Özbekistan
50 İş Fikri Alacak Geçiş Verimliliği Sektörü Yatırımcılık Tanıtım
Sigortası İstişare Top.