Page 38 - 2020 FAALİYET RAPORU
P. 38

2.1 İLETİŞİM AĞI


               Odamız tüm iletişim araçları ile (web sitesi, telefon, e-posta, sms, posta, fax, sosyal medya gibi)
               geniş ve birçok iş kolunu temsil eden kesime hitap etmektedir ve düzenlediği eğitim, seminer ve
               bilgilendirme toplantıları ile üyelerine çeşitli hizmetler sunmaktadır.

               Üye  etkinliklerini  belirlemeye  yönelik  üye  memnuniyet  anketlerinde  üyelerin  eğitim  talepleri
               alınmaktadır.


               ÜYE MEMNUNİYET ORANLARI


               Kırşehir Ticaret ve Sanayi Odası, üye memnuniyetine önem vermekte, her yıl düzenli olarak üye
               memnuniyeti anketi uygulayarak sonuçları analiz etmekte ve iyileştirme kararları almaktadır.




                                  Yıllara Göre Üye Memnuniyet Oranları



                                                                      94,32
                                         90,49    88,25     85,07               83,09     80,38


                               60,42










                             YIL 2014  YIL 2015  YIL 2016  YIL 2017  YIL 2018  YIL 2019  YIL 2020

























                                                                                                            38
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43