“Köklü Gelenek, Vizyonlu Gelecek”
1914’ ten BU YANA TÜCCARIN YANINDA
Destek Hattı +90386 213 11 86

Bilgi İşlem Birimi Kalite Politikası

DIŞ TİCARET BİRİMİ

Geri Dön

Bilgi İşlem Birimi Kalite Politikası

  • Akreditasyon ve Kalite Yönetim sistemi çerçevesinde, güçlü kurumsal altyapısıyla, Oda işlemlerinde sektörel gelişmeleri ve teknolojik yenilikleri takip ederek, üyelerine dünya standartlarında kaliteli hizmet vermek.
  • Toplam Kalite felsefesini esas alarak, takım ruhu içerisinde kurumun ve birim hedeflerine ulaşılmasını sağlamak,
  • İş süreçlerimizin özdeğerlendirme süreci ile gözden geçirilerek, performansımızı geliştirecek önleyici yaklaşımların belirlenmesi,
  • Sürekli iyileştirme yaklaşımı doğrultusunda tüm süreçlerimizdeki verimliliğin diğer oda ve borsalar düzeyinde örnek gösterilecek seviyeye yükseltilmesi,
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
Kırşehir Ticaret ve Sanayi Odası olarak siz üyelerimize verdiğimiz hizmetler ile ilgili her türlü bilgi ve dokümana ilgili sayfalardan ulaşabilirsiniz. Lütfen ilgilendiğiniz konu ile ilgili sayfayı ziyaret ediniz.
veya lütfen aşağıdaki hizmet numarası ile irtibata geçiniz.


Destek Hattı
+90386 213 11 86