“Köklü Gelenek, Vizyonlu Gelecek”
1914’ ten BU YANA TÜCCARIN YANINDA
Destek Hattı +90386 213 11 86
ÜYE İŞ REHBERİ
ONLINE BELGE
No Result
View All Result
ENGLISH
HIZLI ERİŞİM
  • KURUMSAL

    Başkanımız

    Başkanın Mesajı

    Başkanımızın Özgeçmişi

    Başkana Mesaj

    İdari Yapı

    Organizasyon Şeması

    Yönetim Kurulu Üyeleri

    Meclis Kurulu Üyeleri

    Meslek Komitesi Üyeleri

    Disiplin Kurulu

    Genel Sekreterlik

    Personelimiz

    Yönetim Girişi

    Meclis Üyeleri Girişi

    Yönetim Kurulu Üyeleri Girişi

  • ODAMIZ
    • Tarihçemiz
    • Geçmiş Dönem Yönetim Kurulu ve Meclis Başkanları
    • Misyonumuz-Vizyonumuz
    • Yönetim Sistemleri Belgelerimiz
    • Entegre Yönetim Sistemi Politikamız
    • Faaliyet Raporlarımız
    • Temel ve Etik Değerlerimiz
    • Stratejik Plan 2019 – 2023
  • ÜYELERİMİZ
    • Üyelerimiz
    • Üyelik
    • Üyelik Ön Başvuru
    • Üyelik Avantajlarımız
    • Üye Danışmanına Sor
    • Üye Sorumluluklarımız
    • Üye Bilgi Güncelleme Formu
    • Üye El Kitabı
    • İhracat Danışmanına Sor
    • Hizmet Standartları Tablosu
  • HİZMETLERİMİZ
  • DIŞ TİCARET

    Genel Bilgiler

    Nasıl İhracatçı Olunur

    Vize İşlemleri

    İhracat Yapan Üyeler

    Pazara Giriş

    Fuar Duyuruları

    İhracat Destek Ofisi

    Destekler

    Destek Mevzuatı

    Destek Yönetim Sistemi

    TOBB Dış Ticaret

    Dünyadan İşbirliği Teklifleri

    İhracat Destekleri

    Hizmetler Sektörü Destekleri

    Önemli Linkler

    Tim Ekonomi Verileri

    Ülke Raporları

    Dış Ticaret Veri Tabanları

    Kolay Destek

    Eximbank

    Raporlar

    Almanya Ülke Raporu

    Arnavutluk Ülke Raporu

    Azerbaycan Ülke Raporu

    Bosna Hersek Ülke Raporu

    Gürcistan Ülke Raporu

    Rusya Ülke Raporu

    Kırgızistan Ülke Raporu

    Kazakistan Ülke Raporu

    Özbekistan Ülke Raporu

    Türkmenistan Ülke Raporu

    Dış Ticaret Toplantı Raporları

  • KIRŞEHİR
    • Kırşehir Tarihi
    • Kırşehir Coğrafi İşaretler
  • BİLGİ MERKEZİ

    Haber Arşivi

    Odamızdan Haberler

    Duyuru Arşivi

    Odamızdan Duyurular

    İhale Duyuruları

    TOBB Duyurular

    Raporlar

    Stratejik Plan

    Anketler

    Fire ve Randıman Oranları

    KVKK Raporu

    Genel Bilgiler

    Mali Takvim

    Zoom Kullanım Klavuzu

    İletişim Planı

    Önemli Bağlantılar

  • BİZE ULAŞIN
    • İletişim Bilgilerimiz
    • Hesap Numaralarımız
    • Bilgi Edinme
    • İstek / Öneri / Şikayet
    • Şikayet Yönetimi İş Akışı
  • KURUMSAL

    Başkanımız

    Başkanın Mesajı

    Başkanımızın Özgeçmişi

    Başkana Mesaj

    İdari Yapı

    Organizasyon Şeması

    Yönetim Kurulu Üyeleri

    Meclis Kurulu Üyeleri

    Meslek Komitesi Üyeleri

    Disiplin Kurulu

    Genel Sekreterlik

    Personelimiz

    Yönetim Girişi

    Meclis Üyeleri Girişi

    Yönetim Kurulu Üyeleri Girişi

  • ODAMIZ
    • Tarihçemiz
    • Geçmiş Dönem Yönetim Kurulu ve Meclis Başkanları
    • Misyonumuz-Vizyonumuz
    • Yönetim Sistemleri Belgelerimiz
    • Entegre Yönetim Sistemi Politikamız
    • Faaliyet Raporlarımız
    • Temel ve Etik Değerlerimiz
    • Stratejik Plan 2019 – 2023
  • ÜYELERİMİZ
    • Üyelerimiz
    • Üyelik
    • Üyelik Ön Başvuru
    • Üyelik Avantajlarımız
    • Üye Danışmanına Sor
    • Üye Sorumluluklarımız
    • Üye Bilgi Güncelleme Formu
    • Üye El Kitabı
    • İhracat Danışmanına Sor
    • Hizmet Standartları Tablosu
  • HİZMETLERİMİZ
  • DIŞ TİCARET

    Genel Bilgiler

    Nasıl İhracatçı Olunur

    Vize İşlemleri

    İhracat Yapan Üyeler

    Pazara Giriş

    Fuar Duyuruları

    İhracat Destek Ofisi

    Destekler

    Destek Mevzuatı

    Destek Yönetim Sistemi

    TOBB Dış Ticaret

    Dünyadan İşbirliği Teklifleri

    İhracat Destekleri

    Hizmetler Sektörü Destekleri

    Önemli Linkler

    Tim Ekonomi Verileri

    Ülke Raporları

    Dış Ticaret Veri Tabanları

    Kolay Destek

    Eximbank

    Raporlar

    Almanya Ülke Raporu

    Arnavutluk Ülke Raporu

    Azerbaycan Ülke Raporu

    Bosna Hersek Ülke Raporu

    Gürcistan Ülke Raporu

    Rusya Ülke Raporu

    Kırgızistan Ülke Raporu

    Kazakistan Ülke Raporu

    Özbekistan Ülke Raporu

    Türkmenistan Ülke Raporu

    Dış Ticaret Toplantı Raporları

  • KIRŞEHİR
    • Kırşehir Tarihi
    • Kırşehir Coğrafi İşaretler
  • BİLGİ MERKEZİ

    Haber Arşivi

    Odamızdan Haberler

    Duyuru Arşivi

    Odamızdan Duyurular

    İhale Duyuruları

    TOBB Duyurular

    Raporlar

    Stratejik Plan

    Anketler

    Fire ve Randıman Oranları

    KVKK Raporu

    Genel Bilgiler

    Mali Takvim

    Zoom Kullanım Klavuzu

    İletişim Planı

    Önemli Bağlantılar

  • BİZE ULAŞIN
    • İletişim Bilgilerimiz
    • Hesap Numaralarımız
    • Bilgi Edinme
    • İstek / Öneri / Şikayet
    • Şikayet Yönetimi İş Akışı
ENGLISH

İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Düğünlerle İlgili Kararı

  1. Ana Sayfa
  2. İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Düğünlerle İlgili Kararı
Geri Dön

İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Düğünlerle İlgili Kararı

ERTELENEN SİGORTA PRİMLERİ HAKKINDA

alba

  • Haziran 25, 2020
  • 1:37 pm

Koronavirüs salgınının görüldüğü andan itibaren, Sağlık Bakanlığı ve Koronavirüs Bilim Kurulunun önerileri, Sayın Cumhurbaşkanımızın talimatları doğrultusunda salgının/bulaşmanın toplum sağlığı ve kamu düzeni açısından oluşturduğu riski yönetme, sosyal izolasyonu temin, mesafeyi koruma ve yayılım hızını kontrol altında tutmak amacıyla birçok tedbir kararı alınarak uygulamaya geçirilmiştir.

Alınan tedbirler sonucunda virüsün yayılma ve bulaşma hızının azalması, vaka artış hızının düşüşe geçmesi yönünde kaydedilen olumlu gelişmeler doğrultusunda kontrollü normalleşme sürecine geçilmiş, Sayın Cumhurbaşkanımızın Başkanlığında 09 Haziran 2020 tarihinde toplanan Cumhurbaşkanlığı Kabinesinde Koronavirüs Bilim Kurulunun önerileri doğrultusunda düğün salonlarının 1 Temmuz 2020 tarihinden itibaren belirlenen kurallara uygun şekilde hizmet vermeye başlayabilecekleri kararı alınmıştır.

Bu kapsamda 5442 sayılı İl İdaresi Kanununun 11/C maddesi ile 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 27 ve 72 nci maddeleri uyarınca;

Düğün törenleri için kullanılacak mekânların faaliyetlerine izin veren mevzuat hükümleri ile iş sağlığı ve güvenliğine ilişkin tedbirlere ilave olarak aşağıda belirtilen tedbirlerin alınması gerekmektedir.

  1. A) Genel Esaslar
  2. Düğünler, bulaşma riskini azaltmak amacıyla mümkün oldukça açık havada yapılacak ve süre kısa tutulacaktır.
  3. Düğünlerin yapılacağı mekânların işletmecileri/sorumluları tarafından genel kullanım alanlarına ve oturma düzenine ilişkin mesafe planı hazırlanacak, düğün mekânının misafir kapasitesi mesafe planına göre belirlenecek, bu kapasiteye uygun sayıda misafir kabul edilecek ve kapasite bilgisi düğün mekânının girişinde görülebilir bir yere asılacaktır. Hazırlanan plan çerçevesinde mekânın girişlerinde ve sıra oluşabilecek her noktada mesafeyi sağlamaya yardımcı yer işaretlemeleri yapılacaktır.
  4. Temizlik, maske ve mesafe kuralları ile uyulması gereken diğer kurallara ilişkin bilgilendirme afişleri düğün yapılacak mekânların girişlerine ve içerisinde uygun yerlere asılacaktır.
  5. Misafirlerin girişlerde mutlaka ateş ölçümleri yapılacak, 38OC’den yüksek olan kişilerin en yakın sağlık kuruluşuna yönlendirilmesi sağlanacaktır. Ateş ölçen personel/sorumlu tıbbi maske ve yüz koruyucu kullanacaktır.
  6. Düğün mekânlarının girişlerinde ve ortak kullanım alanlarında (ana salon, bina girişi, kantin/kafeterya, lavabolar vb.) el antiseptiği veya dezenfektan bulundurulacak, teması mümkün olduğunca azaltabilmek için bunların mümkünse fotoselli olmaları ve misafirlerin ellerini dezenfektan/el antiseptiği ile temizlemelerinden sonra içeri girişleri sağlanacaktır.
  7. Her masada yeterli sayıda en az %70 alkol içeren kolonya veya el antiseptiği bulundurulacaktır.
  8. Düğün yapılacak mekânlara maske takılarak girilecek, işletme sahiplerince girişlerde yeterli miktarda maske bulundurulacak, maskesiz misafirlere girişte maske dağıtılacaktır. Ayrıca maskelerin düğün sürecinde de takılması (gelin, damat, nikâh memuru ve şahitler dâhil olmak üzere) sağlanacaktır.
  9. Gelin ve damadın bekleme odaları gibi alanlar için mümkünse doğal havalandırması olan (pencereli) odalar tercih edilecektir.
  10. Düğün esnasında veya akabinde yemek ikramı olması durumunda 31.05.2020 tarih 40 nolu İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararlarına ve Sağlık Bakanlığı tarafından hazırlanan     COVID-19 kapsamında Restoran, Lokanta, Kafe, Pastane, Börekçi, Tatlıcı ve içerisinde Yeme-İçme Hizmeti Sunan İşletmelerde Alınması Gereken Onlemler “e uyulacaktır.
  11. Misafirlerin oturma düzeni masalar arası en az 1,5 metre, sandalyeler arası 60 cm olacak şekilde düzenlenecektir.
  12. Mesafe ve oturma düzeni kuralları, aynı evde oturan çekirdek aileden olan misafir grubu için uygulanmayacaktır.
  13. Düğünlerde karşılama, uğurlama ve takı merasiminde tokalaşma ya da kucaklama/sarılma yapılmayacak, mesafe korunacaktır.
  14. Takı merasimi, hediyelerin düğün mekânının uygun bir yerinde bulundurulacak sandık vb. bir toplama kutusuna konulması şeklinde yapılacaktır.
  15. Toplu fotoğraf çekimleri yapılmayacak, fotoğraf çekimi ve pasta kesimi esnasında gelin ve damat hariç mesafe kurallarına uyulacaktır. Ancak maske kullanmak ve mesafe kuralına uymak kaydıyla misafirler gelin ve damatla bireysel fotoğraf çekimi yapabilecektir.
  16. Bu karar kapsamında düğün yapılacak mekânlarda, kişiler arasında temasa neden olabilecek ya da mesafe kuralına aykırılık oluşturulacak oyun, dans, halay ya da gösteri yapılmayacaktır (gelin ve damat hariç). Sadece misafirlerin dinlemesine yönelik müzik yayını (canlı müzik dâhil) yapılabilecektir.
  17. Düğün mekânlarında bulunan mescitler Kırşehir Valiliğinin 25.05.2020 tarih ve 2020/01 sayılı “Genel Emir”hükümlerine uygun olarak kullanıma açılabilecektir.
  18. Düğün mekânlarında bulunan kantin/kafeteryalarda temizlik, maske kullanımı ve mesafenin korunması ile ilgili tedbirlere uyulacak, buralarda tek kullanımlık bardak, tabak vb. malzemeler kullanılacaktır. Bu hizmetlerin sunumu sırasında Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan “COVlD-19 Kapsamında Büfe, Kantin ve Bayilerde Alınması Gereken Önlemler’ e uyulacaktır.
  19. Genel kullanım alanlarına atık kutuları konulacak, bu kutuların sadece maske, eldiven gibi malzemeler için kullanılacağı belirtilecek ve bu atıklar imha edilirken diğer atıklarla birleştirilmeyecektir.
  20. Davetlileri düğün yapılacak mekânlara taşıyacak otobüs/minibüslerde Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan COVID-19 Kapsamında Personel Servis Araçlarıyla ilgili Alınması Gereken Önlemler’ e uyulacaktır.
  21. Park hizmetinin verilmesi halinde araçta temas edilen her nokta (kapı kolu, direksiyon, vites vb.) temizlendikten sonra araç misafire teslim edilecektir.
  22. Asansörlerin kullanımı sınırlandırılacak, kapasitesinin üçte biri sayıda kişinin binmesine izin verilecek ve bu sayı asansör girişinde belirtilecektir. Asansör içerisinde mesafeyi korumak amacıyla kişilerin durması gereken alanlar, aralarında en az 1 metre mesafe olacak şekilde yer işaretleriyle belirlenecektir.
  23. B)Düğün Yapılacak Mekânlar
  24. Kapalı Alanlarda Yapılacak Düğünler;
  25. a) Kapalı alanlarda yapılacak düğünlerde mekânın sağlıklı havalandırılması için iki düğün arasında en az I saatlik zaman bırakılacak, bu süre zarfında şartlara göre kapı/pencere açılarak veya merkezi sistemlerle doğal hava sirkülasyonu sağlanacaktır.
  26. b) Düğün yapılacak kapalı mekânlarda bulunan çocuk oyun alanları kullanılmayacaktır.
  27. Açık/Kır/Bahçe vb. Yerlerde Yapılacak Düğünler;

Açık mekânlarda bulunan çocuk oyun alanlarındaki sık dokunulan yüzeylerin temizlik ve dezenfeksiyonu sağlanacaktır. Ulaşılabilir alanlarda el antiseptiği bulundurulacaktır. Koronavirüs (COVlD-19) bulaşma riskini artıracağı için 1 metreden yakın temas gerektiren aktiviteler yapılmayacaktır.

  1. Köy/Sokak Düğünleri;
  1. a) Düğün sahiplerine düğün yapılacağına dair bildirimde bulunurken bu karar hükümleri tebliğ edilecek, aynı zamanda düğün sahiplerinden karar hükümlerine uyulacağına ilişkin karar ekinde yer alan taahhütname alınacaktır. (EK-Köy/Sokak Düğünlerine İlişkin Taahhütname)
  2. b) Yemek verilmesi durumunda tek kullanımlık malzemeler (çatal, kaşık, tabak vb.) tercih edilecektir.
  3. C) Düğün Esnasında veya Akabinde Kokteyl vb. Etkinlik Olması
  4. Kokteyl vb. masaları arası en az 1,5 metre olacak şekilde düzenlenecektir.
  1. Her masada yeterli sayıda en az %70 alkol içeren kolonya veya el antiseptiği bulundurulacaktır.
  2. “Açık Büfe” uygulanması durumunda, büfede bulunan yiyeceklerin misafirler tarafından alınmasını ve misafirlerin yiyeceklerle temas kurmalarını engelleyici bir cam siperlik bulundurulacaktır. İstenen yiyeceklerin önlemler dâhilinde bir görevli tarafından misafirlere verilmesi sağlanacaktır.
  3. Ortak kullanımda olan çay/kahve makinası, sebil, içecek makinası ve benzeri cihazların personel vasıtasıyla kullanımına müsaade edilecektir.
  1. D)Ortam Temizliği, Dezenfeksiyonu ve Havalandırması
  2. Düğün mekânlarının temizliği günlük olarak yapılacak ve bu mekânlar düzenli olarak havalandırılacaktır.
  3. Düğün mekânlarının temizliğinde özellikle sık dokunulan yüzeylerin temizliğine azami düzeyde dikkat edilecektir.
  4. Temizlik yapan personel tıbbi maske ve eldiven kullanacaktır.
  5. Genel tuvaletlerin giriş kapısı mümkünse otomatik kapı sistemi olarak düzenlenecek, düzenlenememesi halinde uygun şekilde paravan konularak giriş kapıları açık tutulacaktır. Ayrıca tuvaletlerde devamlı sıvı sabun, tuvalet kâğıdı, kâğıt havlu ve çöp kutusu bulundurulacak ve teması mümkün olduğunca azaltabilmek için muslukların, sıvı sabun ünitelerinin mümkünse fotoselli olmaları sağlanacaktır. El kurutma cihazlarının kullanımına izin verilmeyecektir.
  6. Merkezi havalandırma sistemleri bulunan alanların havalandırması doğal hava sirkülasyonunu sağlayacak şekilde düzenlenecek, kapı ve pencereler açık bırakılarak doğal havalandırma sağlanacak ve havalandırma sistemlerinin kullanımı ile ilgili olarak Sağlık Bakanlığının İklimlendirme Rehberinde belirtilen kurallara uyulacaktır.
  7. E)Düğün Yapılacak Mekânlarda Görevli Personele Yönelik Önlemler
  8. Personelin COVID-19’un bulaşma yolları ve korunma önlemleri hususunda bilgilenmesi sağlanacaktır.
  1. Personel girişinde, el dezenfeksiyonu veya antiseptiği bulundurulacaktır.
  2. Personelin giriş/çıkışlarında vücut ısısı ölçümleri termal sensörlerle ya da temassız ateş ölçerlerle yapılacak ve bu veriler günlük olarak kayıt altına alınacak ve asgari 14 gün süreyle saklanacaktır. Ayrıca personelin birlikte yaşadığı kişilerin de koronavirüs (COVlD-19) açısından izlenebilmesi için personelden bu kapsamda bilgi alınacaktır.
  3. Ateş, öksürük, burun akıntısı, solunum sıkıntısı belirtileri olan/gelişen çalışanlar tıbbi maske takılarak COVlD-1 9 yönünden değerlendirilmek üzere sağlık kurumuna yönlendirilecektir.
  4. Düğün mekanlarında çalışan personel için yeterli miktarda koruyucu ekipman bulundurulacaktır. Tüm personel, çalışma esnasında çalışma alanının gerektirdiği tıbbi/bez maske, yüz koruyucu şeffaf siperlik vb. kişisel koruyucu ekipmanı kullanacaktır. (Maske nemlendikçe ya da kirlendikçe değiştirilecek, yeni maskenin takılması esnasında ise el temizliğine özen gösterilecektir.)
  5. Personel kıyafetlerinin günlük temizliği ve hijyeni sağlanacaktır.
  6. Personel, el hijyenine dikkat etmesi konusunda sürekli uyarılacaktır. (El hijyenini sağlamak için ellerin en az 20 saniye boyunca su ve sabunla yıkanacağı, su ve sabunun olmadığı durumlarda alkol bazlı el antiseptiğinin kullanılacağı hususu esas alınacaktır.)
  7. Düğün mekânlarında görevli personelin tuvalet, dinlenme, ortak yemek ve sosyal alanları mesafe koşullarına göre düzenlenerek (bu konuda gerekirse yer işaretlemeleri, şerit, bariyer vb. düzenlemeler yapılacak) bu alanların kapasitesi belirlenecek ve belirlenen kapasiteye uygun olacak şekilde personelce kullanımına müsaade edilecektir. Bu alanların temizliği ve kurallara uygun şekilde dezenfeksiyonu düzenli olarak sağlanacaktır. Ayrıca buralarda alkol bazlı el antiseptiği/dezenfektanı bulundurulacaktır.
  8. Personel, kendisinde veya birlikte yaşadığı kişilerde Koronavirüs (COVID-1 9) semptomlarını görmesi halinde bu durumu vakit kaybetmeksizin işletme yöneticisine bildirecektir.
  9. Düğün mekânının yönetimi tarafından personele belirli periyotlar halinde ve herhangi bir şüpheli durumun varlığı (yüksek ateş, öksürme, nefes daralması, koku alma duyusunda kayıp, halsizlik vb.) halinde Koronavirüs (COVID- 1 9) testi yaptırılacak, sonuçlar kayıt altına alınarak muhafaza edilecek, test sonucu pozitif çıkan ya da test sonucu pozitif biriyle temaslı olması nedeniyle takibe giren, test sonucu pozitif olup iyileşen ancak son negatif test sonucundan itibaren 14 günlük takip süresi geçmeyen ve kendisi veya birlikte yaşadığı kişinin şüpheli durumda olması nedeniyle test yaptırılan personelin test sonucu alınana kadar çalışmasına kesinlikle müsaade edilmeyecektir.
  1. F)Diğer Hususlar
  2. a) Nişan, gelin alma, kına, sünnet düğünü vb. etkinliklerde de yukarıda belirtilen kural ve esaslara uygun hareket edilmesi sağlanacaktır.
  3. b) Düğün yapılacak mekânların faaliyetlerini yukarıda belirtilen kurallara göre sürdürmeleri için Sağlık Bakanlığı Koronavirüs Bilim Kurulu, ilgili Bakanlıklar ile yetkili kamu kurum ve kuruluşlarının yaptığı/yapacağı tüm düzenlemeleri takip edilecek, uygulama gözden geçirilerek gerekli hallerde güncellenmesi sağlanacaktır.

Bu kararlara uymayanlara 1593 sayılı Umumî Hıfzıssıhha Kanununun 282 nci maddesi gereğince idari para cezası verilmesine, ayrıca konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun 195 inci maddesi kapsamında gerekli adli işlemlerin başlatılmasına,

            oybirliği ile karar verildi.   

 

Duyurulur.

Haberi Paylaş:

Share on whatsapp
WhatsApp
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Son Haberler

2025 Yılı İmalat Sanayiinde Yalın Dönüşüm Teknik Destek Programı
Odamızdan Duyurular

2025 Yılı İmalat Sanayiinde Yalın Dönüşüm Teknik Destek Programı

8 Mayıs 2025
Kuveyt Türk Katılım Bankasından Odamıza Ziyaret
Odamızdan Haberler

Kuveyt Türk Katılım Bankasından Odamıza Ziyaret

7 Mayıs 2025
ZİRAAT BANKASINDAN ODAMIZA ZİYARET
Odamızdan Haberler

ZİRAAT BANKASINDAN ODAMIZA ZİYARET

7 Mayıs 2025
Ticaret Müşavirlerimizle Elektronik Sohbet Toplantıları Hk.
Odamızdan Duyurular

Ticaret Müşavirlerimizle Elektronik Sohbet Toplantıları Hk.

7 Mayıs 2025
Kırşehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Öğrencilerimizi Tebrik Ediyoruz
Odamızdan Haberler

Kırşehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Öğrencilerimizi Tebrik Ediyoruz

6 Mayıs 2025
Kırşehir Cumhuriyet Başsavcısı Oğuz Şükrü Ener’den Odamıza Ziyaret
Odamızdan Haberler

Kırşehir Cumhuriyet Başsavcısı Oğuz Şükrü Ener’den Odamıza Ziyaret

6 Mayıs 2025
TSOLogo-1
Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
Kurumsal
  • Tarihçemiz
  • Organizasyon Şeması
  • Başkanımız
  • Yönetim Kurulu
  • Meclis
  • Meslek Komiteleri
  • Personelimiz
Hızlı Erişim
  • Online Belge Alma
  • Hızlı Aidat Ödeme
  • Üye İşlemleri
  • Tescil İşlemleri
  • Güncel Duyurular
  • İstek / Öneri / Şikayet Formu
  • Bilgi Edinme Hakkı
Bize Ulaşın

Adres: Yenice Mah. Atatürk Cad. Tüccarlar İşhanı Kat:1 No:1 KIRŞEHİR / TÜRKİYE

Telefon:  0 386 213 11 86

Faks:  0 386 213 61 34

E-Posta: bilgi@kirsehirtso.org.tr

© 2023 – Tüm Hakları Saklıdır.

Tasarım ve Uygulama | Web Çözüm Yazılım Çözümleri
  • Bilgi Edinme
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik İlkeleri
  • KVKK
  • İletişim
No Result
View All Result
  • KURUMSAL
  • ODAMIZ
    • Tarihçemiz
    • Geçmiş Dönem Yönetim Kurulu ve Meclis Başkanları
    • Misyonumuz-Vizyonumuz
    • Yönetim Sistemleri Belgelerimiz
    • Entegre Yönetim Sistemi Politikamız
    • Faaliyet Raporlarımız
    • Temel ve Etik Değerlerimiz
    • Stratejik Plan 2019 – 2023
  • ÜYELERİMİZ
    • Üyelerimiz
    • Üyelik
    • Üyelik Ön Başvuru
    • Üyelik Avantajlarımız
    • Üye Danışmanına Sor
    • Üye Sorumluluklarımız
    • Üye Bilgi Güncelleme Formu
    • Üye El Kitabı
    • İhracat Danışmanına Sor
    • Hizmet Standartları Tablosu
  • HİZMETLERİMİZ
  • DIŞ TİCARET
  • KIRŞEHİR
    • Kırşehir Tarihi
    • Kırşehir Coğrafi İşaretler
  • BİLGİ MERKEZİ
  • BİZE ULAŞIN
    • İletişim Bilgilerimiz
    • Hesap Numaralarımız
    • Bilgi Edinme
    • İstek / Öneri / Şikayet
    • Şikayet Yönetimi İş Akışı

©  Kırşehir Ticaret ve Sanayi Odası – Tüm Hakları Saklıdır.  Tasarım ve Uygulama.

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
Kırşehir Ticaret ve Sanayi Odası olarak siz üyelerimize verdiğimiz hizmetler ile ilgili her türlü bilgi ve dokümana ilgili sayfalardan ulaşabilirsiniz. Lütfen ilgilendiğiniz konu ile ilgili sayfayı ziyaret ediniz.
Aidat Ödeme
Online Belge
Sicil İşlemleri
Oda İşlemleri
Sigortacılık Levha Kayıt
K Türü Yetki Belgesi
Kapasite Raporu / Ekspertiz
İş Makinesi / Ruhsat Tescil
Proje Ofisi
Dış Ticaret Birimi
Sayısal Takograf Sistemi
Tescil ve Üyelik
Belge Hizmetleri
veya lütfen aşağıdaki hizmet numarası ile irtibata geçiniz.


Destek Hattı
+90386 213 11 86