“Köklü Gelenek, Vizyonlu Gelecek”
1914’ ten BU YANA TÜCCARIN YANINDA
Destek Hattı +90386 213 11 86
ÜYE İŞ REHBERİ
ONLINE BELGE
No Result
View All Result
ENGLISH
HIZLI ERİŞİM
  • KURUMSAL

    Başkanımız

    Başkanın Mesajı

    Başkanımızın Özgeçmişi

    Başkana Mesaj

    İdari Yapı

    Organizasyon Şeması

    Yönetim Kurulu Üyeleri

    Meclis Kurulu Üyeleri

    Meslek Komitesi Üyeleri

    Disiplin Kurulu

    Genel Sekreterlik

    Personelimiz

    Yönetim Girişi

    Meclis Üyeleri Girişi

    Yönetim Kurulu Üyeleri Girişi

  • ODAMIZ
    • Tarihçemiz
    • Geçmiş Dönem Yönetim Kurulu ve Meclis Başkanları
    • Misyonumuz-Vizyonumuz
    • Yönetim Sistemleri Belgelerimiz
    • Entegre Yönetim Sistemi Politikamız
    • Faaliyet Raporlarımız
    • Temel ve Etik Değerlerimiz
    • Stratejik Plan 2019 – 2023
  • ÜYELERİMİZ
    • Üyelerimiz
    • Üyelik
    • Üyelik Ön Başvuru
    • Üyelik Avantajlarımız
    • Üye Danışmanına Sor
    • Üye Sorumluluklarımız
    • Üye Bilgi Güncelleme Formu
    • Üye El Kitabı
    • İhracat Danışmanına Sor
    • Hizmet Standartları Tablosu
  • HİZMETLERİMİZ
  • DIŞ TİCARET

    Genel Bilgiler

    Nasıl İhracatçı Olunur

    Vize İşlemleri

    İhracat Yapan Üyeler

    Pazara Giriş

    Fuar Duyuruları

    İhracat Destek Ofisi

    Destekler

    Destek Mevzuatı

    Destek Yönetim Sistemi

    TOBB Dış Ticaret

    Dünyadan İşbirliği Teklifleri

    İhracat Destekleri

    Hizmetler Sektörü Destekleri

    Önemli Linkler

    Tim Ekonomi Verileri

    Ülke Raporları

    Dış Ticaret Veri Tabanları

    Kolay Destek

    Eximbank

    Raporlar

    Almanya Ülke Raporu

    Arnavutluk Ülke Raporu

    Azerbaycan Ülke Raporu

    Bosna Hersek Ülke Raporu

    Gürcistan Ülke Raporu

    Rusya Ülke Raporu

    Kırgızistan Ülke Raporu

    Kazakistan Ülke Raporu

    Özbekistan Ülke Raporu

    Türkmenistan Ülke Raporu

    Dış Ticaret Toplantı Raporları

  • KIRŞEHİR
    • Kırşehir Tarihi
    • Kırşehir Coğrafi İşaretler
  • BİLGİ MERKEZİ

    Haber Arşivi

    Odamızdan Haberler

    Duyuru Arşivi

    Odamızdan Duyurular

    İhale Duyuruları

    TOBB Duyurular

    Raporlar

    Stratejik Plan

    Anketler

    Fire ve Randıman Oranları

    KVKK Raporu

    Genel Bilgiler

    Mali Takvim

    Zoom Kullanım Klavuzu

    İletişim Planı

    Önemli Bağlantılar

  • BİZE ULAŞIN
    • İletişim Bilgilerimiz
    • Hesap Numaralarımız
    • Bilgi Edinme
    • İstek / Öneri / Şikayet
    • Şikayet Yönetimi İş Akışı
  • KURUMSAL

    Başkanımız

    Başkanın Mesajı

    Başkanımızın Özgeçmişi

    Başkana Mesaj

    İdari Yapı

    Organizasyon Şeması

    Yönetim Kurulu Üyeleri

    Meclis Kurulu Üyeleri

    Meslek Komitesi Üyeleri

    Disiplin Kurulu

    Genel Sekreterlik

    Personelimiz

    Yönetim Girişi

    Meclis Üyeleri Girişi

    Yönetim Kurulu Üyeleri Girişi

  • ODAMIZ
    • Tarihçemiz
    • Geçmiş Dönem Yönetim Kurulu ve Meclis Başkanları
    • Misyonumuz-Vizyonumuz
    • Yönetim Sistemleri Belgelerimiz
    • Entegre Yönetim Sistemi Politikamız
    • Faaliyet Raporlarımız
    • Temel ve Etik Değerlerimiz
    • Stratejik Plan 2019 – 2023
  • ÜYELERİMİZ
    • Üyelerimiz
    • Üyelik
    • Üyelik Ön Başvuru
    • Üyelik Avantajlarımız
    • Üye Danışmanına Sor
    • Üye Sorumluluklarımız
    • Üye Bilgi Güncelleme Formu
    • Üye El Kitabı
    • İhracat Danışmanına Sor
    • Hizmet Standartları Tablosu
  • HİZMETLERİMİZ
  • DIŞ TİCARET

    Genel Bilgiler

    Nasıl İhracatçı Olunur

    Vize İşlemleri

    İhracat Yapan Üyeler

    Pazara Giriş

    Fuar Duyuruları

    İhracat Destek Ofisi

    Destekler

    Destek Mevzuatı

    Destek Yönetim Sistemi

    TOBB Dış Ticaret

    Dünyadan İşbirliği Teklifleri

    İhracat Destekleri

    Hizmetler Sektörü Destekleri

    Önemli Linkler

    Tim Ekonomi Verileri

    Ülke Raporları

    Dış Ticaret Veri Tabanları

    Kolay Destek

    Eximbank

    Raporlar

    Almanya Ülke Raporu

    Arnavutluk Ülke Raporu

    Azerbaycan Ülke Raporu

    Bosna Hersek Ülke Raporu

    Gürcistan Ülke Raporu

    Rusya Ülke Raporu

    Kırgızistan Ülke Raporu

    Kazakistan Ülke Raporu

    Özbekistan Ülke Raporu

    Türkmenistan Ülke Raporu

    Dış Ticaret Toplantı Raporları

  • KIRŞEHİR
    • Kırşehir Tarihi
    • Kırşehir Coğrafi İşaretler
  • BİLGİ MERKEZİ

    Haber Arşivi

    Odamızdan Haberler

    Duyuru Arşivi

    Odamızdan Duyurular

    İhale Duyuruları

    TOBB Duyurular

    Raporlar

    Stratejik Plan

    Anketler

    Fire ve Randıman Oranları

    KVKK Raporu

    Genel Bilgiler

    Mali Takvim

    Zoom Kullanım Klavuzu

    İletişim Planı

    Önemli Bağlantılar

  • BİZE ULAŞIN
    • İletişim Bilgilerimiz
    • Hesap Numaralarımız
    • Bilgi Edinme
    • İstek / Öneri / Şikayet
    • Şikayet Yönetimi İş Akışı
ENGLISH

İnoSuit – İnovasyon Odaklı Mentorluk Programı

  1. Ana Sayfa
  2. İnoSuit – İnovasyon Odaklı Mentorluk Programı
Geri Dön

İnoSuit – İnovasyon Odaklı Mentorluk Programı

KAZAK İŞ ADAMLARI ALIM HEYETİ ORGANİZASYONU
  • Ocak 28, 2019
  • 4:36 pm

Üniversite-sanayi işbirliğine dayanmakta olan “İnoSuit – İnovasyon Odaklı Mentorluk Programı” kapsamında, İhracatçı Birlikleri üyesi şirketlerde inovasyon yönetimi yetkinliğinin sürdürülebilir şekilde arttırılması, inovasyon yönetimi altyapısının oluşturulması, güçlendirilmesi, her bir kurumun kendi hedeflerine, yapısına ve ihtiyaçlarına uygun kurumsal inovasyon sistemlerinin tasarlanması ve hayata geçirilmesi amaçlanmaktadır.

Programın Hedefleri

Program süresi olan 12 aylık süreçte, program kapsamında seçilecek İhracatçı Birlikleri Üyesi firmalarda;

  1. İnovasyon sürecini sistematik, bütünsel ve odaklı bir yaklaşımla ele alan “Kurumsal İnovasyon Sistemi”nin oluşturulması,
  2. İnovasyon süreçlerini ve sonuçlarını besleyecek stratejik, organizasyonel,  kültürel altyapının ve bilgi altyapısının oluşturulması,
  3. Ürünlerde, süreçlerde, organizayonel yapılanmalarda veya pazarlama faaliyetlerinde inovasyon projelerinin hayata geçirilmesi,
  4. İnovasyon çalışmalarının ve yatırımlarının etkinliğinin, rekabetçilik üzerine sürdürülebilir etkisinin, sistemli işleyişinin ve takip edilebilirliğinin sağlanması,
  5. İnovasyon yönetimi yetkinliğinin sürdürülebilir şekilde arttırılmasının, bunun sonucunda da ihracat performansının yükseltilmesinin sağlanması,
  6. İnovasyon yönetimi konusunda ülkemizdeki üniversiteler ve özel sektör arasında işbirliğinin arttırılması,
  7. İnovasyon yönetimi konusunda, ülkemiz üniversitelerindeki bilimsel bilgi, araştırma ve uygulama tecrübesinin arttırılmasıdır.

Çalışma Sonunda Her Bir Firmada Ulaşılması Hedeflenen Çıktılar:

  1. Şirketin inovasyon kapasitesinin değerlendirilmesi
  2. Gelişim alanlarına göre, kuruma özgü bir inovasyon sisteminin tasarlanması,
  3. Kurumsal inovasyon projesinin iç ve dış iletişim planının ve içeriğinin oluşturulması, bu planın uygulanması,
  4. Şirketin inovasyon organizasyonunun belirlenmesi,
  5. Şirketin inovasyon yönetimi yönergesinin hazırlanması ve süreçlerin tarif edilmesi,
  6. Şirketin teknoloji yol haritasının ve gelecek dönem ihtiyaçlarının belirlenmesi,
  7. Şirketin inovasyon stratejilerinin belirlenmesi,
  8. Tüm şirket çalışanlarının katkıda bulunacağı fikir ve öneri havuzunun oluşturulması,
  9. Şirketin mevcut ve gelecek dönem ihtiyaçları baz alınarak, inovasyon proje portföyünün oluşturulması ve önceliklendirilmesi,
  10. Önceliklendirilmiş inovasyon projeleri için takımların oluşturulması,
  11. Inovasyon projelerinin yönetimi; problem tanımlama – araştırma – analiz – karar verme – test uygulama – nihai uygulama aşamalarının gerçekleştirilmesi, 
  12. Şirketin İK yönetim uygulamalarına inovasyonun entegrasyonu,
  13. Takdir ve ödüllendirme sisteminin oluşturulması,
  14. Şirket içi işbirliği ve bilgi paylaşımını besleyici uygulamaların geliştirilmesi, kurumsal hafıza yönetiminin sağlanması,
  15. Şirketin dış paydaşlarıyla işbirliğine dayalı inovasyon süreçlerinin tariflenmesi, oluşturulması ve yönetimi,
  16. Dış finansman kaynaklarından faydalanılmasının sağlanması,
  17. Fikri mülkiyet hakları yönergesinin hazırlanması,
  18. Inovasyon yönetim sürecinin adımları konusunda iç yetkinlik oluşturmaya yönelik, farklı konularda eğitimler verilmesi,
  19. Kurumsal inovasyon sistemindeki gelişimin izlenmesi, değerlendirilmesi ve revizyonu.

Gerçekleştirilecek Faaliyetler Nasıl Planlanmıştır?

Program kapsamında seçilecek olan faaliyetler 10 ana fazdan oluşmaktadır;

  1. Faz: Ön değerlendirme, Analiz ve Yol Haritasının Oluşturulması,
  2. Faz: Kurumsal İnovasyon Sistemi Projesinin Lansmanı ve İletişimi; Ortak Dil ve Ortak Algı Oluşturulması,
  3. Faz: İnovasyon Organizasyonunun Oluşturulması, Süreçlerin Tarif Edilmesi ve Yönergelerin Hazırlanması,
  4. Faz: Stratejilere İnovasyonun Entegrasyonu, Teknoloji Yol Haritalarının Hazırlanması ve İnovasyon Stratejilerinin Belirlenmesi,
  5. Faz: İK yönetimi Altyapısının ve Uygulamalarının İnovasyon ile Uyumlaştırılması,
  6. Faz: İnovasyon Eğitimleri ile İnsan Kaynaklarındaki Kapasitenin Arttırılması,
  7. Faz: İhtiyaç – Fırsat ve Fikir Havuzunun Oluşturulması, İnovasyon Proje Portföyünün Belirlenmesi,
  8. Faz: İnovasyon Projelerinin Çalışılması ve Uygulamaların Hayata Geçirilmesi,
  9. Faz: Açık İnovasyon ve İşbirliği Stratejilerinin Belirlenmesi ve Uygulamaya Geçilmesi,
  10. Faz: İnovasyon Çalışmalarının Etkinliğinin Değerlendirilmesi ve Revize Edilmesi.

Yukarıda belirtilmiş olan fazlar, belli bir sırayı takip etmekle beraber, belli durumlarda birbirleriyle örtüşecek zaman aralıklarında gerçekleştirilecektir.

Programın Süresi

Program, toplam 12 ay sürecek, bu süreçte firmaların ve mentorların aktif olarak 11 ay süresince faaliyetleri sürdürmeleri beklenecektir. (Ağustos ayı programda yıllık izinler için ayrılmıştır. Ağustos ayında faaliyet yapılması beklenmemekte, ayrıca mentorluk hizmet ödemesi de yapılmamaktadır).

Programın Başlangıç ve Bitiş Tarihleri

1 Nisan 2019 tarihinde faaliyete başlanacak programın bitiş tarihi 31 Mart 2020 tarihidir. Ekim ayında başlayacak program dönemi için firma başvuruları 15 Şubat 2019 tarihine kadar devam edecektir. Program başvurularının sene içerisinde 2 ayrı dönemde alınmaktadır. Başvuru sahibi firmaların, başvurdukları döneme bağlı olarak Nisan ya da Ekim aylarında programa başlamaları ve 12 ay süresince programı sürdürmeleri mümkün olacaktır.

Programın İşleyişi

Program kapsamında, katılım gösterecek her bir şirket ile ilgili bölgedeki üniversitede inovasyon yönetimi alanında çalışmakta olan bir “mentor” eşleştirilecektir. Söz konusu mentorlar tarafından, 11 ay süresince belli bir yol haritasını takip edecek şekilde mentorluk desteği sağlanacak ve belirlenen hedeflere ulaşılması amaçlanacaktır.

Programda görev alacak mentorların seçiminde öncelikli seçim kriteri “inovasyon yönetimi konusundaki uzmanlık ve uygulama deneyimi” seviyesidir.

Program süresince mentor, eşleştirildiği şirket ile ortak olarak belirlenecek gün ve saatte, her hafta bir gün en az 4 saatlik bir zaman diliminde şirketi ziyaret edecek ve şirketlerin inovasyon kapasitelerinin artırılması çalışmalarında mentorluk yapacaktır. Bu süreç içerisinde katılımcı her bir firmanın, inovasyon çalışmalarına yakın uzmanlığı olan bir yöneticisini şirket içi proje lideri olarak görevlendirmeleri beklenmektedir.

3., 6. ve 9. ayların sonunda tüm mentorların ve firmaların katılacağı deneyim paylaşım toplantıları yapılacaktır.

Mentorların ve firmaların aylık olarak gerçekleştirilecek faaliyetler ve elde edilen çıktılar konusundaki gelişimleri, gözlem ve önerilerini, TİM – InoSuit portalına ( www.inosuit.com ) raporlamaları beklenmektedir.

 

Programda Mentorluk Desteği Sağlayacak Mentorların Yükümlülükleri

  •  “İnovasyon yönetimi” konusunda araştırma, eğitim ya da uygulama faaliyetleri gösteren, “üniversite-sanayi işbirlikleri” konusunda belli bir tecrübeye, yetkinliğe ve motivasyona sahip mentor adaylarının 15 Şubat 2019 tarihine kadar http://www.tim.org.tr/tr/inosuit-mentor-kayit.html linkinde yer alan mentor başvuru formunu doldurulması, (bir kez başvuru yapılması yeterlidir, başvuru bilgilerinizde değişiklik olması durumunda inosuit@tim.org.tr adresinden bizlerle iletişime geçebilirsiniz.)
  • Belirtilmiş olan program çıktılarına erişilebilmesi amacıyla, her bir şirket için kurumsal inovasyon sistemlerinin ve yol haritalarının tasarlanması, söz konusu yol haritalarının uygulanmasının sağlanması ve belirtilen hedef çıktılara erişilmesinin sağlanması,
  • Her bir şirket için, düzenli olarak her hafta 1 gün min. 4 saatlik sürenin, program kapsamındaki faaliyetlerin gerçekleştirilmesi amacıyla şirkette geçirilmesi,
  • Aylık olarak gerçekleştirilen faaliyetler ve elde edilen çıktılar konusundaki gelişimleri, gözlem ve önerilerini, TİM’in belirteceği formatta TİM yönetimine raporlamaları,3., 6. ve 9. ay sonunda gerçekleştirilecek olan tüm deneyim paylaşım toplantılarına katılmaları,

 

Programa Katılım Gösteren Şirketlerin İdari Yükümlülükleri

Mentorların önereceği sistem ve yöntemler doğrultusunda, planlanacak olan inovasyonla ilgili tüm etkinliklere ve faaliyetlere gerekli yönetim desteğinin, emek ve zaman ile firma tarafından da uygun görülen bütçenin temin edilmesinin sağlanması,

​Programda Yer Alacak Şirketler Nasıl Belirlenecek?

Programda yer alacak ve desteklenecek olan şirketler, başvuru formunu eksiksiz olarak ve belirtilen tarihe kadar dolduran şirketler arasından, formda verilen cevapların niteliğini göze alacak şekilde TİM tarafından yapılacak bir ön değerlendirme sonucunda ve başvuru formunu dolduruş tarihleri de göz önüne alınarak önceliklendirilecek ve belirlenecektir.

Programda Mentor Hizmet Bedeli Ödemesi Nasıl Yapılacaktır?

Her bir üniversite için 11 ay süresince, firma başına aylık mentorluk ücreti İstanbul’da bulunan üniversiteler için vergiler hariç aylık 4.000 TL, İstanbul dışında bulunan üniversiteler için vergiler hariç ayda 3.000 TL olarak belirlenmiş olup, bu ücret üniversitelerimize firmalarımız tarafından üniversite-sanayi işbirliği projeleri kapsamında ödenecektir.

Programa Katılım Gösteren Şirketlerin Finansal Yükümlülükleri

Program finansmanı, TİM’in ve bağlı bulunulan ihracatçı birliklerinin toplam %  25 desteği ve programda yer alacak firmalarımızın % 75 katkısı ile gerçekleşecektir. Söz konusu finansman modeline göre; programa katılım gösterecek her bir şirketin 11 ay süresince program kapsamında alacağı mentorluk hizmetleri karşılığında;

  • Merkezi İstanbul olup İstanbul içindeki üniversitelerden mentorluk alacak firmalar için üniversiteye vergiler hariç aylık 4.000 TL ödeme yapması,
  • Merkezi İstanbul dışında olup, İstanbul dışındaki üniversitelerden mentorluk alacak firmalar için üniversiteye vergiler hariç aylık 3.000 TL ödeme yapması,
  • Toplamda %25 oranında ki TİM ve bağlı bulunduğu ihracatçı birliği desteği için ise üniversiteye ödediği aylık ödeme dekontunu bağlı bulunduğu ihracatçı birliğine ibrazı ile talep etmesi gerekmektedir.

Programda Mentor Olarak Yer Almak İsteyen Akademisyenler/Yetkili Kişiler Başvurularını Nasıl İletebilirler?

Programda mentor olarak yer almak isteyen akademisyenler/yetkili kişiler başvurularını, http://www.tim.org.tr/tr/inosuit-mentor-kayit.html linkindeki mentor başvuru formunu 15 Şubat 2019 tarihine kadar doldurmaları yeterli olacaktır.

Programda Yer Almak İsteyen Şirketler Başvurularını Nasıl İletebilirler?

Programda yer almak isteyen firmaların başvuru için http://www.tim.org.tr/tr/inosuit-firma-kayit.html linkinde yer alan firma başvuru formunu 15 Şubat 2018 tarihine kadar doldurmaları yeterli olacaktır.

Programın İzleme ve Değerlendirmesi Nasıl Yapılacaktır?

Programın ilerleyişi her ay sonunda mentorlar tarafından TİM yönetimine İnoSuit portalı üzerinden raporlanacak, kendilerine sundukları raporlar üzerinden geri dönüşler ve öneriler verilecektir. Benzer şekilde, her bir firmadaki inovasyon sürecinin yönetilmesinden sorumlu yöneticilerin de aylık değerlendirme formlarını doldurarak TİM ile paylaşmaları, bu şekilde programın ilerleyişi hakkındaki görüşlerini, gözlemlerini ve önerilerini iletmeleri amaçlanmaktadır.

Aylık takip ve değerlendirme raporlarına ek olarak; her 3 ayda bir programda yer alan tüm mentorların ve inovasyon yöneticilerinin bir araya gelerek tüm deneyim ve önerilerini paylaştıkları etkinlikler düzenlenecektir. Programın 11. ayında final raporlamaların tamamlanması istenecek, 12. ay itibarıyla da başarı hikâyelerinin paylaşıldığı bir kapanış etkinliği gerçekleştirilecektir.

Bilgi almak ve her türlü sorularınız için inosuit@tim.org.tr  adresine mail gönderebilirsiniz.

Continue Reading

Haberi Paylaş:

Share on whatsapp
WhatsApp
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Son Haberler

2025 Yılı İmalat Sanayiinde Yalın Dönüşüm Teknik Destek Programı
Odamızdan Duyurular

2025 Yılı İmalat Sanayiinde Yalın Dönüşüm Teknik Destek Programı

8 Mayıs 2025
Kuveyt Türk Katılım Bankasından Odamıza Ziyaret
Odamızdan Haberler

Kuveyt Türk Katılım Bankasından Odamıza Ziyaret

7 Mayıs 2025
ZİRAAT BANKASINDAN ODAMIZA ZİYARET
Odamızdan Haberler

ZİRAAT BANKASINDAN ODAMIZA ZİYARET

7 Mayıs 2025
Ticaret Müşavirlerimizle Elektronik Sohbet Toplantıları Hk.
Odamızdan Duyurular

Ticaret Müşavirlerimizle Elektronik Sohbet Toplantıları Hk.

7 Mayıs 2025
Kırşehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Öğrencilerimizi Tebrik Ediyoruz
Odamızdan Haberler

Kırşehir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Öğrencilerimizi Tebrik Ediyoruz

6 Mayıs 2025
Kırşehir Cumhuriyet Başsavcısı Oğuz Şükrü Ener’den Odamıza Ziyaret
Odamızdan Haberler

Kırşehir Cumhuriyet Başsavcısı Oğuz Şükrü Ener’den Odamıza Ziyaret

6 Mayıs 2025
TSOLogo-1
Bizi Takip Edin
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube
Kurumsal
  • Tarihçemiz
  • Organizasyon Şeması
  • Başkanımız
  • Yönetim Kurulu
  • Meclis
  • Meslek Komiteleri
  • Personelimiz
Hızlı Erişim
  • Online Belge Alma
  • Hızlı Aidat Ödeme
  • Üye İşlemleri
  • Tescil İşlemleri
  • Güncel Duyurular
  • İstek / Öneri / Şikayet Formu
  • Bilgi Edinme Hakkı
Bize Ulaşın

Adres: Yenice Mah. Atatürk Cad. Tüccarlar İşhanı Kat:1 No:1 KIRŞEHİR / TÜRKİYE

Telefon:  0 386 213 11 86

Faks:  0 386 213 61 34

E-Posta: bilgi@kirsehirtso.org.tr

© 2023 – Tüm Hakları Saklıdır.

Tasarım ve Uygulama | Web Çözüm Yazılım Çözümleri
  • Bilgi Edinme
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik İlkeleri
  • KVKK
  • İletişim
No Result
View All Result
  • KURUMSAL
  • ODAMIZ
    • Tarihçemiz
    • Geçmiş Dönem Yönetim Kurulu ve Meclis Başkanları
    • Misyonumuz-Vizyonumuz
    • Yönetim Sistemleri Belgelerimiz
    • Entegre Yönetim Sistemi Politikamız
    • Faaliyet Raporlarımız
    • Temel ve Etik Değerlerimiz
    • Stratejik Plan 2019 – 2023
  • ÜYELERİMİZ
    • Üyelerimiz
    • Üyelik
    • Üyelik Ön Başvuru
    • Üyelik Avantajlarımız
    • Üye Danışmanına Sor
    • Üye Sorumluluklarımız
    • Üye Bilgi Güncelleme Formu
    • Üye El Kitabı
    • İhracat Danışmanına Sor
    • Hizmet Standartları Tablosu
  • HİZMETLERİMİZ
  • DIŞ TİCARET
  • KIRŞEHİR
    • Kırşehir Tarihi
    • Kırşehir Coğrafi İşaretler
  • BİLGİ MERKEZİ
  • BİZE ULAŞIN
    • İletişim Bilgilerimiz
    • Hesap Numaralarımız
    • Bilgi Edinme
    • İstek / Öneri / Şikayet
    • Şikayet Yönetimi İş Akışı

©  Kırşehir Ticaret ve Sanayi Odası – Tüm Hakları Saklıdır.  Tasarım ve Uygulama.

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
Kırşehir Ticaret ve Sanayi Odası olarak siz üyelerimize verdiğimiz hizmetler ile ilgili her türlü bilgi ve dokümana ilgili sayfalardan ulaşabilirsiniz. Lütfen ilgilendiğiniz konu ile ilgili sayfayı ziyaret ediniz.
Aidat Ödeme
Online Belge
Sicil İşlemleri
Oda İşlemleri
Sigortacılık Levha Kayıt
K Türü Yetki Belgesi
Kapasite Raporu / Ekspertiz
İş Makinesi / Ruhsat Tescil
Proje Ofisi
Dış Ticaret Birimi
Sayısal Takograf Sistemi
Tescil ve Üyelik
Belge Hizmetleri
veya lütfen aşağıdaki hizmet numarası ile irtibata geçiniz.


Destek Hattı
+90386 213 11 86